Garanţia produselor
Alege MAXALARM SRL – garantăm produsele pentru o perioadă extinsă, astfel încât să achiziţionezi în siguranţă.
Pentru produsele destinate persoanelor fizice, termenul standard de garanţie este de 24 luni de la data achiziţiei şi recepţiei produsului. Pentru persoanele juridice (inclusiv PFA, II) oferim un termen de 12 luni, începând de la data achiziţiei şi recepţiei produsului. În cazul în care producătorul oferă un termen diferit de garanţie, acesta va fi specificat clar pe pagina produsului.
Garanţia comercială oferită de noi completează, dar nu înlocuieşte garanţia legală de conformitate prevăzută de legislaţia europeană şi naţională (ex. Ordonanţa nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor, Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate). Pentru produsele resigilate sau second-hand, termenul de garanţie este de 12 luni de la data achiziţiei şi recepţiei.
Condiţii generale de aplicare
- Certificatul de garanţie completat cu data achiziţiei şi ştampilă/semnătură, alături de factura/bonul fiscal.
- Instalarea produsului trebuie să fie realizată de un service autorizat (în cazurile prevăzute) – altfel garanţia poate fi anulată.
- Se refuză garanţia pentru produse care prezintă deteriorări mecanice, termice sau materiale, intervenţii neautorizate, urme de contact cu lichid, modificări neautorizate sau utilizare neconformă.
- Înainte de returnare sau înregistrare în service, produsul trebuie ambalat corespunzător şi trimis cu toate accesoriile, certificatele, sigiliile intacte.
Proceduri
Returnare în termen de 14 zile (neutilizat/neservit)
- Produsul trebuie să fie în termen de 14 zile calendaristice de la primire. Dacă nu a fost instalat, se rambursează integral, minus costul curierului dacă a plătit firma noastră.
- Contactează-ne pe e-mail la maxalarm@yahoo.com sau telefonic la 0766 597 505.
- Produsul trebuie returnat în ambalajul original, cu toate accesoriile şi eventualele cadouri primite.
- La recepţia produsului în service, în 48 de ore vei fi informat cu rezultatul verificării.
- În termen de 14 zile de la primirea produsului se va efectua rambursarea sau se va oferi un produs alternativ, dacă doreşti.
Serviciu de garanţie / reparare
- Produsele aflate în garanţie trebuie trimise împreună cu certificatul de garanţie, factura şi dovada instalării în service autorizat (dacă e cazul).
- Contactează-ne înainte de expediere pentru a obţine un număr de tichet – fără tichet procedura poate fi întârziată.
- Produsul trebuie ambalat corespunzător pentru transport.
- Vom comunica rezultatul verificării în 48 de ore de la recepţie şi, dacă e cazul, costul reparaţiei, iar pentru produsele încă în garanţie, livrarea se va face în maxim 14 zile calendaristice.
Repararea de către persoane neautorizate şi intervenţiile neconforme duc la pierderea garanţiei. De asemenea, garanţia nu acoperă defecţiuni sau deteriorări cauzate de instalări necorespunzătoare, utilizare neconformă, accidente, lichide, modificări neautorizate sau utilizarea de accesorii incompatibile cu specificaţiile producătorului.
Firma noastră nu răspunde pentru pierderi de date, software, fotografii sau alte informaţii stocate; recomandăm realizarea unui backup înainte de returnare. Piesele înlocuite în perioada de garanţie devin proprietatea MAXALARM SRL.
Termenul de garanţie poate varia în funcţie de produs – verifică pagina produsului.